Film och tacccco kväll!

 

Såå ja igår så var vi och lagade tacos hemma hos Eddie (en as skön lärare). Det var mysigt, men när vi skulle se på filmen så märkte jag att det verkligen inte var en stina film! Det var någon thriler/action film, minns inte vad den hette men det var tråkig + att mina linser krånglade. Så jag gick ut och träffade Madde ist, vi var ute och gick.

När jag och Natasha skulle ta tåget hem så gick vi försent från Eddie så vi missade tåget! Lite illa att stanna kvar en hel timme på stationen, fast jag och natasha var så flummiga och trötta så vi hade kul iaf :) Det blir vad man gör det till, eller hur? Nu ska jag gå ut på stan med singapore eleverna.

Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0