Från sommarpepp till höstdepp

Jag är inte på bra humör, varför tänker jag inte tala om. Har fått vissa saker klart för mig som inte var så roligt att upptäcka. Har aldrig i hela mitt liv varit så här höst depp eftersom jag alltid bukar vara hyfsat pepp, nu låter det som om jag är jättedepp och så äre inte dock så är jag inte lika pepp som jag brukar vara. Gillar inte detta och försöker göra det bättre men känner hellre för att lägga mig i sängen och gråta. Såå ahh från sommar pepp till höst depp. Ångesten svämmer över och inget känns kul, försöker tänka framåt men åhhh allt känns bara jobbigt... Men eftersom jag inte har caner eller har blivit våldtagen så borde jag vara glad, eller hur? Aja nu känns det lite bättre efter att jag skrivit av mig, tänkte plugga nu sen ringa Jasmine för behöver ta ett prat med henne :) eller ahh prata av mig.. ;)

Love, s.



vilken bild ser mest pepp ut? kan inte bestämma mig.. SOMMARBILDEN SÅ KLART! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0