Frukost på skolan

Yesssss, om 6 min så är det frukost rast. Jättegott för jag är hungrig, as hungrig! :)) Har matte just nu och min lärare förklarar bråk vilket jag kan rätt så bra (: Men han är lite sepciell för han gör just nu en "berättelse" innan han kommer till mattesvårigheterna.Han pratar om emmas familj som går till stan för att handla julklappar men till slut äter de på donken och ahh nu delar ahn upp priset. höhö, inte så intressant bara rätt konstigt att han gör en hel bok innan han kommer fram till nått ;)

Jag ska äta frukost i skolan idag, de har en buffé för 12 kr. Då får man äta en massa och det är jättegott! Skit hungrig!

Love, s.


Madde ska också käka frukost, muuuuums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0