Goodbye





Idag vakna jag tio i fem, för att 20 över fem köra ner Natasha till halmstad så att hon kunde ta tåget som gick kl sex från halmstadstation. Riktigt trött var jag... hehe. När jag väl kom hem så bestämde jag mig för att inte ställa klockan utan vaknar jag så att jag hinner till skolan så går jag dit annars så sover jag och försöker bli frisk från min förskyldning. Och jag vakna kvart över tolv - då lektionen börjar så det blev att duscha, äta makaroner och bakon (y) och kolla en massa sex and the city. Nu ska jag plugga och ikväll kanske träffa jasmine. Mycket att prata om med den tjejen! ;) Saknar den lilla skiten.

Måste säga att det känns lite tomt utan Natasha, men också skönt. Äntligen fick jag sova ut.... ;) Bilderna ovan tog mamma igår. Natacha var en bra elev att ta hand om, glad att jag tog hand om henne :) Min engelska har tagit ännu ett steg framåt lika så mina erfarenheter.

Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0