Grejer jag aldrig skulle ha på mig...

Stryptröjan

Jag kallar detta en strypar tröja, för ofta man inte skulle känna sig väldigt instängd i den? Om inte annat tycker jag det är grymt fult med såna här tröjor... tog bilden i frankrike där det verkar vara mordent! urk...... Kanske kan det vara snyggt på andra, kanske blir det mordent men just nu NEJNEJ..... !!!

Alla typer av dödskallar saker


Detta kan jag säga att jag aldrig gillat! Jag har aldrig haft något dödskalle aktigt på mig för att jag tycker det ser wanna be, tråkigt och klasslöst ut. Jag menar vad symplicerar dödskallen? DÖDskallen? Vill man gå grunt med döden eller? Helt ok om andra gillar det men jag gör det inte. Tröjan ovan fotade jag i Malta, en dödskalle på en rosa tröja? Inte okej om man frågar mig....

Skrikrosa


Skrikrosa är verkligen inte min färg! Jag kan tycka att det är okej på andra men jag trivs inte alls med färgen, tycker den är för mycket. Bilderna hittade jag på googel, har absolut inte ett skrikrosa plagg i min garderob! ;)

Nu ska jag snart ta tåget till Halmstad för att käka pizza som skolan betalar tsm med singapore eleverna, blir nog mysigt i detta vädret!
Love, s.



Kommentarer
Postat av: madi

GOTT SNACK STINIIZ!!!!!!!

2010-11-13 @ 11:44:15
URL: http://madimade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0