Host, host

Jag är jätteförskyld, kan inte andas utan bara hosta. Jag kan prata iaf, vilket är jävligt bra ;) Lyckades tappa rösten när jag festa i fredags och sen vakna jag i lördags och är förskyld. Ena stunden fryser jag sen är jag varm, suck! Jag som vill träna idag, tror fan att jag ska sova lite när jag kommer hem sen gå på älsklingspasset halv sju - man får en sån jävla bra start på veckan om man går på de passet (y) Förskyldningen ska inte stoppa mig!

Som sagt så blire bara sängen i eftermidda men just nu är jag i skolan och ska kolla på Shrek på svenskan som avslutning på vårt arbete med sagor ;) Tråkigt att se en film man redan sett men men.

Love, s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0