Inte så mycket flyt | madiiiiii

Tjenis bloggen. Denna veckan har jag inte haft så mycket flyt, men jag har gjort det bästa jag kunnat och det måste jag säga att jag lyckats med!  Jag är sjukt taggad för nästa vecka, den ska bli så himla bra har jag bestämt :)) Men jag måste säga att jag har underbara vänner! När saker har gått dåligt denna veckan har jag kunnat prata med dem och det har vart kanon - ni vet vilka ni är och ni betyder sjukt. Glad att jag har så många fina vänner.

Igår så blev det bara myskväll med Elin och Malin. Vi var taggade för fest men sen blev det mys iaf - blir ju vad man gör det till! :) Nedan kan ni se bilder från kvällen.

Fick nyss ett sms från Madde "Jag hann :)", vilket betyder att hon just nu sitter på en buss påväg till mig. Ska bli mys att vara med maddzz idag och roligt såklart ;)
Love, s!


Jag visar min kärlek för cidern och malin försöker "gömma" sig för kameran? ;) haha

Jag lägger min cider i säkert förvar...


Jag älskar daim!!! Elin är la okej ;) ..

Elin är så himla söt!




Kommentarer
Postat av: j u l i a

sv: JA STINA! då får vi fan träffas! Firar faktiskt jul i gbg! :o tro mig eller ej, men vet inte om ja hinner träffas då! men annars har vi ju tid och träffas ändå :D <3

Jag saknar dig :) <3

2010-11-21 @ 16:11:08
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: ElinElinElin THE BIFF

HAHA stina bild 4 är ju inte att leka med!! Älskar hur mitt linne sitter....hmmm... kul ändå!!

2010-11-21 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0