Kanon helg!

Denna helgen har som sagt varit kanon! I fredags hade jag kul med emma medens vi åt och fixade oss hemma hos henne i Getinge. Sen så åkte vi in till stan klockan åtta, då åkte vi på förfest hos Jim (Maddes kompis). Madde var sjuk på dagen men sen blev hon kalas bra på kvällen så de blev att förfesta med henne och några killar. Sen drog vi på fest hos någon David. Jag kom hem till min kusin halv tre där jag sov :) En as bra kväll med mina sötnosar med andra ord (:

Igår vakna jag vid elva hos min kusin Sara som har en egen lägenhet i stan i halmstad, så himla perfekt :) Vi åt frukost tsm och sen tog jag ett tåget hem till mig i Falkenberg. Runt sex kom J hem till mig och vi hade en mysig kväll tsm.

J åkte nyligen hem och jag sitter lite vid datan, ska duscha snart sen kommer mina päron hem från deras besök på Öland. De har vart på öland för att hälsa på släkten men denna gången ville inte jag hänga med. Vid fyra ska vi till Varberg för då är det inflyttnigskalas som gäller för min kusin :) Ska bli mysigt.

Love, s.




Tre taggande bilder från getinge ;>





Bilder ovan är från förfesten, sen tog jag inga andra bilder den kvällen :) Kul vare iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0