Mot Johanna

Nu har jag skrivit klart min saga, den handlar om en söt liten kille som är på väg hem från sin träning. Hmm, vad hände på vägen? De får min svenska lärare snart läsa om, spääääännade. Huhu ;) Skriva är något jag verkligen gillar så svenska har alltid varit mitt favvo ämne. Matte och no har jag alltid tyckt varit tråkigast ^^ Men nu ska jag cykla till johanna. Vi ska laga mat och mysa (y) Får se om vi går ner till stan sen eller ser en film, så himla kallt ute juuu. Förr så bodde Johanna 1 minut ifrån mig men nu så har hon flyttat till sin pojkvän, inte lika smidigt:/ menmen vad ska man göra? ;) Bara att sätta sig på cykeln och trampa på.

Love, s

Förra gången jag myste hemma hos Johanna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0