Nu är denna vecka slut, tack!



Denna veckan har varit lång, det har hänt en massa saker. En massa dåliga saker. Men livet är ju så här, är bara så paff att veckan kan bli så här dålig men ändå så bra. Tack vare mina vänner! Det kan man verkligen säga, för när det har hänt nått dåligt har det varit pga av mina vänner men det är ändå mina vänner som gjort att jag hållt humöret uppe.

Jag bara önskar att jag inte fått höra det jag gjorde idag, eller jag önskar att jag inte hade behöft höra det. För jag är glad att du sa det, det betyder att du är en äkta vän. Du är inte bara en äkta vän mot mig utan mot den andra också, för hur ska den andra kunna lita på att du och jag inte gör samma sak när hon själv har gjort det? Allt blir bara så falskt. Jag blir så besviken...

Hade det mys med Madde idag, tack för att du är du!
Love, s.

Kommentarer
Postat av: madi

Tack för idag stiniiz <3

2010-11-21 @ 23:11:50
URL: http://madimade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0