Redan slutat

Sitter i skolan men ska snart ta tåget hem till Falkenberg. Det är skönt att komma hem så tidigt! Kommer säkert att sova lite (som jag gör så ofta jag kan) sen blire nog en tripp till stan för jag tänkte kolla upp vilken systemkamera som kan passa mig. Ikväll blire träning med Elin igen :)

Igår på gekås köpte jag nästan inget onödigt alls! Utan det blev julklappar för hela slanten, snällt va? ;) Gårdagen var bra och rolig. Elin och Elvira är två sköna typer. När jag kom hem så skrev jag också klart min saga som vi har gjort på svenskan. Ska bara finslipa lite på den i eftermidda sen blire att skicka in den, skööönt!

Love, s.

Bilder från gekås igår...

Jag håller i fula dödskallar klistemärken... och elvira posar järnet :D

Elins party outfit, hon hittade kläderna på rea ståndet så det kostade endast 20 kr. Värt att köpa va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0