Sista dagen med min utbytesstudent!



Japp, ni ser rätt. Sista dagen med singapore eleverna ska spenderas med Gekås och avslutningsmiddag :) Hela ystad gänget ska också vara med. Blir nog himla roligt! Jag har ju varit väldigt mycket med Alex, Ellen och emelie (de andra halmstads människorna som tar hand om en utbytesstudent) och nu efter detta är slut kommer jag ju inte att hänga med dem lika mycket. Kommer bli lite tråkigt just för att de är ett härligt gäng och dem har gett mig många skratt kan jag lova ;)

Nu måste jag jobba vidare.
Love, s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har skaffat katt! =D Får träffas nu när din lille vän har åkt hem igen så kan du se honom =)

Känner liksom att det är dags gör lite popcorn och choklad igen! <3

2010-11-15 @ 16:26:16
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0