Förfesten hos mig i lördags


Min klädsel dårå, rätt påhittigt att vara en våltäktskvinna måste jag säga! Det är viktigt med jämställdhet.. ;)




Detta var bilder från förfesten i Lördags, halloween är ju verkligen speciellt! Gissa vad jag och elin Polskii (Emon ovanför) gjorde idag halv nio? Vi cykla till friskis och svettis och spinnade ett as jobbigt spinningspass! As jobbigt men riktigt nyttigt (y) Efter vi tränat duschade vi och sen cykla vi till stålhboms och åt en mysig frukost. Ikväll blire träning också, favorit passet kl halv sju! Efter det kommer den andra Elin johansson och hon ska nana över.

Love, s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag missa ju ditt favvopass! blev inringd från jobbet, och nästa måndag jobbar jag också. Men måndagen efter det är jag där!=D

2010-11-02 @ 10:07:41
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0