Lite dålig bloggning kanske...

Under Torsdag, Fredag och halva lördagen så har jag hunnit vara med Elin hemma hos henne, Jasmine har vart och myst hos mig, Jag har varit i hstd och tränat gym med emma, varit i getinge och kollat på "taken" tsm med Madde och Emma, haft besök från J hemma hos mig och idag vaknade jag med honom brevid mig sen har jag snackat en massa i telefon :) Tråkigt att jag inte bloggat dock men har inte blivit så :o attans...

Men ikvl ska jag till Elin och äta med Malin och elins familj (elin ska också vara med, hehe). Sen får jag se vad kvällen tar oss, en fest hade ju inte vart fel. hehehehe ;)

Love, s.




Bilder vi tog hos emma igår, mina galna klasskompisar! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0