Vinnalt

Det senaste dygnet har verkligen varit en upplevelse, även för mig som har sett snö förut! ;) Ni kan ju tänka er hur galna singapore eleverna blev igår vid tolv då det började snöa, den lägsta graden de har i hemlandet Singapore är 25 grader och ingen av dem hade sett snö förut. DE BLEV SÅ GLADA! Och det är ju bra att någon blev glad, AS  MKT I SNÖ I NOVEMBER?! WTF?! Men det var som tur bara ute i skogen där vi sov som det var as mkt snö, faktiskt mysigt att vakna till ett helt vitt land. Men också väldigt mysigt att komma in till stan och inse att snön här är borta :D

Igår gjorde vi en massa övningar, grillade framför öppen eld, pratade en massa, åt ännu mer och idag så sköt vi pilbåge, fiskade, drack varm choklad och åt frukost i ett tält med öppen eld (kallt men mysigt). Så måste säga att dygnet ute i Vinnalt blev väldigt lyckat, trots at jag frös halva tiden därute! ;) Jag och min elev kom hem till Falkenberg vid tolv då min mamma kört hem oss, vi lagade mat och kollade på sex and city. Väldrigt slappt och mysigt, gillar min elev! Hon sätter inte så mkt krav, är snäll, pratar lagom mycket och är söt :D Stina stileeeeeeee. Snart ska vi ta tåget till Halmstad för myskväll hos Eddi men taco och film, perfekt kväll!

Love, s.


Grupp bild halmstad, ett härligt gäng absolut :))

Det är folk från Ystad som tagit imot elever från singapore och det var också med i Vinnalt igår, här ser ni dem ta kvällsmat :)

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!


Min elev står i mitten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0