Godis är viktigt!

Om en vacka är jag i Frankrike hos min syster! Åker på torsdag morgon och kommer hem sent på Söndagen. Ska bli så kul att träffa syster som jag inte sett på mer än två månader!! Har aldrig varit utan henne så här länge, saknar henne så himla mycket här hemma.

Detta skrev annie till mig idag, även om hon inte är hemma så kör hon med mig! haha, nej då. MEn hon vill att jag ska köpa ett kilo godis till henne, speciellt detta nedanför..... Hon citerar själv "det får ju inte bli fel så lika bra att jag skriver ner exakt" haha, en äkta wernersson!!! Godis är viktigt, annie gav precis ett stakt bevis på de (y)

Hej! Jag mailar godislistan till dig, jag tror du har bäst koll på gott godis ;) Köp det tyd dagen innan så att det är färskt när ni kommer!

Jag vill ha:
salmiakbalk, de salta avlånga lakritsstängerna som jag älskar.
salta dödskallar om det finns, såna små som mamma också tycker om.
Vita kritor,, med lakrits inuti.
Snöbollar, med kola inuti.
Filidutter
Nappar, cola, lakrtis och vanliga
Rödsvarta dödskallar som hela familjen älskar
Rödgula sockrade assura dödskallar
Blåa platta sura dricksflaskor, (pops?)
zoo-apor
Hallon/lakrits sugis-fyrkanter, som både du och jag älskar
Kolafyrkanter, som man tuggar på. stor kub lixom
Dumle
Fox citronkola
Bananstång
Stor sockrig sur cola-flaska
röda sura dricksflaskor, såna som du visade mig när vi skypade
Center

Hoppas du fattar allt, annars fråga igen. Och det är ju svårt att föreställa sig allt godis här nu så gå på känsla också, ta med allt som du tror jag gillar! :D

Pusss ♥






Hela familjen ska till Frankrike, dessa bilder kommer dock från thailand för två årsen :)

Kommentarer
Postat av: Annie

Hahahahahaah xD Du är för söt Stina!! GODIS ÄR ASVIKTIGT <3

2010-10-30 @ 11:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0