Bildbomb



På torsdagen var jag som sagt och fikade med några tjejer från klassen. Lizette och Etti stack hem efter fikan medan jag, Julia (den blonda på bilden) och Malin (brunetten på bilden) gick och kollade i affären och fikade sen ännu en gång. De slutade med att vi stack hem till jullan och chilla,mysmys. Sov ju sen i hstd hos Sara min kusin, så de blev en lyckad dag!


På fredagen så bjöd mamma mig på fika i falkenberg, de var väldigt mysigt och gott! De kanske ser så ut på bilden..? mums bli sugen på de igen! På kvällen kom J och vi kollade på "dear john", ingen film att se med en kille kan jag säga, iaf inte om killen inte älskar kärleks filmer ;) Men filmen var la mysig. Hans besök var roligt iaf :)




På lördagen tog jag tåget 20 över elva för att möta upp Julia för att käka tsm och shoppa. Jag hittade ett par coola byxor på monki. Jag och jullan äter alltid mkt tillsammans, så himla bra! Först åt vi oss proppmätta på subway, sen fika vi och till sist så träffade vi Johanna, Anna och Anja och åt middag på Hard rock. Efter det blev de att gå på reunion, återtträff för språkresan.

De var kul att träffa alla igen, dock var själva reunion inte så kul. Vi drog därför rätt så tidigt till Vincent där det var fest som gällde. Flera från språkresan (annat folk också) drog hem till honom och kvällen blev rolig, så himla kul att umgås med alla igen, eller jaa de som var där! :) Jag och jullan sov hos Vincent och åkte sedan hem på söndagen.


Söndag och måndag har varit två chill dagar, igår tränade jag tsm med Elin och Malin på friskis och pluggade och chilla sedan resten av kvällen. Idag var skoldagen annorlunda men kul,  hände en massa saker som jag kan berätta om senare - hoppas bara det går som jag vill! :) Jag och emma hade varit vid nissan och helt plötsligt säger hon "vänta på mig, ska bara lägga mig och vila lite för mår illa" så hon la sig ner. Såg så sött ut så jag fota henne, min galna emma! Hon gick hem sen från skolan så jag hoppas att hon blir frisk till imorgon! :)

Detta var bilder och text om mitt liv de senaste dagarna,
Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0