Bra helg!

Denna helgen har varit kanon, speciellt kvällen igår! Inga bilder från kvällen tyvärr, finns det inga bilder så är det lätt att man glömmer av kvällen dock så var kvällen skit kul så den kommer inte att glömmas iaf! :) Träffade en massa nytt folk, kände ju bara Maria, Julia och Matti när jag kom dit. Åsa folk är bra människor minsann. Idag vaknade jag hos Maria alldeles för tidigt så är skit trött nu. Ska gå och lägga mig efter jag skrivit detta blogg inlägg även i fall det kan vara tråkigt att bara sova men så jävla skönt! Älskar min säng (a)

Var och solade och var ute och gick på vallarna med Elin idag, vi pratade ut om helgen osv. Mysigt och det känns bra att fått lite mer färg ;) I fredags så kom de lite fler folk till Jasmine och kollade film och chillade, de var mys! Bilder från den kvällen kommer här nedanför.

Love, s.




Kommentarer
Postat av: Johanna

känns det bättre med bloggen nu? Bättre nu när den är mer i mitten än när den var så mycket åt vänster eller? =)

2010-10-17 @ 22:58:25
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0