Dagen är här!!!



Idag börjar desperate housewives! Säsong sju äre som kommer gå på tv kl nio. Ni kommer la inte missa det? Jag och Emma kommer sitta bänkade framför tv:n med popcorn och smält choklad! underbaaaaart.

Denna veckan är det säsongstart för dessa program, självklart kommer jag spela in dem!
Tisdag: Desperate housewives
Onsdag: Bonde söker fru
Torsdag: Robinsson

Visst ser det ut att bli en bra tv vecka? ;) Lucci drog nyss härifrån, efter att varit här och chillat efter skolan. Nu ska jag cykla till stan för att ta bussen till Getinge och sova hos Emma. Kommer blir redigt mysigt. Imorgon ska vi sälja chokladbollar, tagggga!

Love, s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken tid är bonde söker fru? =) (Tycker helt enkelt att det är lättare att fråga dig än att kolla upp det själv ;))

2010-10-05 @ 20:45:05
URL: http://johannaablom.blogg.se/
Postat av: Cissi

Var med och tävla om en bloggsvar inbjudan på min blogg om du vill! :)

2010-10-05 @ 21:23:23
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0