Dagens klädsel | As bra humör!!




Hade nyss ett roligt samtal med Elin, hon gör mig glad! Är på riktigt bra humör, känns bra. Tränings passet var riktigt jobbigt men roligt, om man tränar på friskis och svettis tycker jag verkligen man ska köra på måndags passet halv sju, det är lätt bäst! Hon har ett jobbigt pass med bra musik. Detta känns som en kanon start på veckan fast att inte denna dagen blev som planerad. Skulle träffat Elin men hon blev sjuk och Simon upptäckte att han hade alldeles för mycket plugg!

 Imorgon ska jag ut och springa klockan nio, taggad! I skolan ska vi bara baka chokladbollar och umgås vilket är nice. Vi håller på med ett försäljnings uppdrag som går ut på att vi gör en plannering och sen på onsdags ska vi sälja så många chokladbollar som möjligt! Jag, Caroline, Fathon och Emma kommer vinna! Pengarna vi alla grupper tjärnar går till våran klasskassa (y) Hur bra är inte de?

Är as taggad för hela denna veckan! Speciellt på fredag då det blir gymnasiefesten på grand, äntligen händer det saker i Falkenberg ;) woho! Nu ska jag visa halmstad folket att vi med kan dansa ;)

Love, s.


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha erkänn veckan kmr bli bääst! ;D haha falkenbergare som dansar xD haha! ;** <3

2010-10-04 @ 22:29:14
URL: http://emmaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0