De var visst inte min tur...


Bild tagen för 1 årsen. J&s.

Idag har dagen spenderas med bästa vännen. Skulle ju pierca mig men självklart skulle nått krånga, attans! Men jag ger inte upp kära läsare ;) Och ni får inte reda på var piercingen ska vara, märkte att ni är intresserade iaf. Har fått väldigt många sidovisnihar idag ;) Ska ta piercing snart, så det är bara att vänta. Dagen har varit bra förutom att det inte blev någon piercing och att det är höst, huhu. På lunchrasten var jag på kattegatt med Julia och Jossan, sen var jag på mattestugan och plugga och det gick riktigt bra så nu är jag taggad för provet - eller? njaa.

Mysigt med jasmine idag iaf :) Hon åkte hem vid halv tio och sen dess har jag chillat vid datan. Ledig imorgon men börjar bli trött så blir gossip girl och sova nu tror jag.
Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0