Film | Nattinatti



Filmen ovan såg jag med Emma idag, de var första gången för mig men 187328 gången för emma för de är hennes favvo film ;) Är det verkligen för att handlingen har en fin bydelse eller för att killen ovan som råkar vara huvudrollen är snygg utan tröja... hmm, tor jag har kommit på dig emma!! ;) Nej, men filmen är värd att kolla på absolut. Det finns en fin betydelse med filmen och det var inte en vanlig romantisk film som jag brukar kolla på (obbsss, jag är visst inte alltid så cool)!

Imorgon ska jag pierca ******************! Pappa och Biffen ska hålla mig i handen, är riktigt taggad nu asså!
Love, s

Kommentarer
Postat av: EmmaEdvinsson

Haha e nog liite av båda (A) men erkänn fin där i slutet när alla slutar slås för han dör :') men fett lesamt bah för han e så jävla snygg! ;D <3

2010-10-27 @ 23:27:11
URL: http://emmaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0