Kanondag | Dagensklädsel



Tröja; Mango | Armband silver; thailand | linne; gina | jeans; cheap monday | armband; bikbok | Halsduk; åhlens |

Idag har jag:

*Försökt övertala mer än 200 personer att köpa chokladbollar!
* Sålt 130 chokladbollar tsm med Emma, Caroline, hennes syster och Faton!
* Flummat gärnet med Emma
* Pratat tele och camat (säger man så?!) med min fina syster i Frankrike!
* Solat med Elin och varit med henne i stan
* Ätit Kebabrulle med mamma
* Kollat lite på bonde söker fru, Rödhåriga bonden Johan är lätt en favorit!
* Träffat Simon och han har hjälpt mig fixa mitt mobilskydd.

Så ni kanske märker att jag har haft det fullt upp? Nu är jag skit trött! Blev inget pluggat idag, imorgon får det bli ;) Hörs imorgon, då kommer roliga bilder från idag. En vanlig skoldag imorgon för idag gick vi "bara" runt och sålde chokladbollar, as kul!

Love, s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Synd ni inte skulle sälja i morron, då är jag i halmstad och kunde köpt =D

2010-10-06 @ 23:16:27
URL: http://johannaablom.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha du måste lägga upp vår as fiina video på fb sen oxå x)) <33

2010-10-07 @ 00:17:53
URL: http://emmaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0