Lyckad kväll!

Hallå eller.

Hela dagen och kvällen igår var lyckad! Hade en riktigt rolig dag med en massa skratt, trevligt sällskap och rolig bio! Först hade jag gympa vid halv ett på TK sen gick jag och emma till stan. Vi båda var hungriga men vi var tvunga att vänta på att Madde skulle komma så att vi kunde gå och äta på vattenporten. Gissa vad vi gjorde medens vi vänta? Jo, vi köpte munkar och sen varsin cheeseburger på donken. Sen gick vi utanför bibblan där det är jättemysigt att sitta i solen. Det var riktigt gött, de gäller att unna sig så länge man kan (:

När Madde kom gick vi och åt på Vattenporten. Jag fick mina efterlängtade bagels! Sen gick vi och kollade på i rymden finns inga känslor. Den var rolig och hel knas film, fast knas på ett bra sätt. Jag rekomenderar den om man vill se en lätt, rolig och glad film! Sen gick vi till torget och släppte loss till musik från mobil, haha vi ägerrr. Sen kom några killar som vi snackade med. Vid nio tog jag tåget hem och när kommer hem så ringer Perry och tio minuter senare så kommer han och Theo och chillar lite.

Nu ska jag börja med avtal på entreprenörskapen ^^
Love, s.

Har glömt min data sladd vilket suger! Så kommer inte kunna visa de fina bilderna från igår :( bjuder på trailen till "i rymden finns inga känslor". Kolla på den, den är kul ;)
 

Svensk Komedi 2010

I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR är en komedi om 18-årige Simon som delar lägenhet med sin bror Sam. Simon som har Aspergers syndrom kräver ett fast schema där allt måste vara sig likt vecka efter vecka. Förändringar är något han bara kan hantera i små doser och när allt blir för jobbigt gömmer han sig i sin tvättunna, fylld med lysande stjärnor -- han gömmer sig i rymden för där finns inga känslor.

När Sam blir dumpad av sin flickvän och går in i en mindre depression spricker hela tillvaron för Simon. Han ger sig själv i uppdrag att hitta en ny flickvän till Sam, men med sin sociala inkompetens blir det inte enkelt, Simon vet ingenting om tjejer och kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0