Nu är jag piercad! Iaf min....

...mage! Jag kom hem från Halmstad för en stund sen där piercing togs! Jag tog den för 400 kr hos "kittys smycken" som ligger på samma gata som kappalh fast längre ner :) De var väldigt duktiga och sjysta ;) Hon som tog min piercing förklarade väldigt tydligt att det är mycket bättre att ta piercing med nål och att man då får ha en ring de första 6 veckorna. 

Varför man ska ha ring är för att det läker mycket bättre med en ring för då kan man rengöra mycket bättre, när piercing läker ihop så minkar "hålet" mycket mer med en stav och vid vissa fall så har det minskat så mycket att ingen piercing passar. Med ring så minkar de inte lika mycket och är då mycket säkare för att det ska hålla sig som en snygg percing hela tiden, men man vet ju aldrig, min piercing kan ju faila även om en ring ska vara säkrare. Jag känner mig nöjd med piercingen iaf, känns så kul och snyggt ;) Efter sex veckor ska jag byta till en stav.

Efter jag gymmat på gympan så fikade jag och emma på espresso hause, blev en panini och en stor varm choklad. Efter det träffade jag Elin och hon hängde med till piercing studion likaså pappsen :) Var nyss inne en snabbis hos johanna och kollade in hennes och elin klädsel tills på lördag, tagga asså! Nu lagar jag strips och snitzel till far och mig. Farsan är och handlar och jag lagar mat, man får dela upp sysslorna ;)

lOVE S.

JAG ÄR INTE EN TILL TJEJ SOM TAGIT NAVEL PIERCING, JAG ÄR STINA WERNERSSON MED NAVELPIERCING!! :d





Kommentarer
Postat av: j u l i a

sv: jaaa men ja vet de går så himla fort! <3 Men absolut gummaaaan :D

2010-10-28 @ 20:33:57
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0