Shopping!






Halsband: Indiska 129 kr (riktigt snygg som accessoar)
Halsduk: åhlens 250 kr (Letat riktigt länge efter den rätta färgen och denna halsduk är väldigt mysigt)
Linne: Carlings 150 kr (ett skönt, snyggt linne)
Tröja: Bikbok, rea 80 kr (bilden är tagen på baksidan)
Midje tjol: HM, 50 kr (en vanlig tjol som blir snygg till någon läcker överdel)

Nu ska jag ta och äta lite, fast att jag egentligen inte är hungrig. Men måste äta för har typ inte ätit nått idag! ;o Sen blire träning med Elin och senare ikväll träffa Simon. Imorgon har jag sov morgon till kvart över tolv. GÖTTTTT SOM FAN! När jag går upp halv sju känns verkligen inget roligt, därför är det bättre med sovmorgon (y)

Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0