Singapore - ännu ett äventyr

Jag ska få ta imot en elev från singapore veckan efter lovet! Och vet ni varför jag gör det? För att veckan kommer bli jätterolig + att 99 % säkert får jag åka dit 2012! Singapore är en liten Ö med samma namn som huvudstaden, ön ligger nära Thailand och just nu är det 30-40 grader där. Ändå så vill eleverna från singapore jättegärna komma hit, de betalar resan själva hit (det ska inte vi göra) och det kostar ungefär 10 00 att flyga hit och tillbaka! För att göra deras äventyr så bra som möjligt så var vi i Ystad och planerade allt igår för fyra elever kommer till JB i Halmstad och fyra till JB i Ystad.

Det var roligt att besöka Ystad igår och träffa de andra svenskarna som vi kommer träffa mycket under utbytet. Schemat som vi gjorde tror jag kommer bli jättekul! De var härliga människor med från utbytet i Sverige och jag ska ta imot en tjej fråm singapore så det blir nog kanon ;> Jag skickade in ett brev till Eddie som har ansvar över detta projektet för ca två veckor sen, de var ungefär 20 som skickade in och jag blev uttagen. Gissa om jag blev glad? :D Kommer bli en väldigt speciell vecka, de kommer bli ett äventyr för oss också ;)

Love, s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0