Skolfoto




Var skolfoto i skolan idag :) Mina vänner Emma och Madde valde att vara blåa, jag var dock vit på utklädningsdagen i nian så jag orkade inte med att måla mig igen. Jag och Evelina var ist entreprenörer med mobiler och datorer i högsta hugg! ;) Blir nog bra, hoppas jag! Man vet ju aldrig om kameran vill som man själv vill... höhö. Imorgon börjar jag tolv, riktigt gött.

Kan berätta att jag har bestämt mig för att platta håret hela veckan, jag ska ta verkligen ta hand om mig själv! Sola, hinna med tåget (inte stressa ihjäl) och äta mer frukt! haha, tåget är viktigast antar jag... missade det idag med en halv sekund typ. kom in på perrongen och tåget åkte... snyft. Stoffe missade det också så jag hade sällskap iaf :)

Godnatt till er alla som börjar åtta. huhuhu (a)
Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0