Lite höst grejer...

Lite saker jag tänker berätta som hänt hittills denna höst och slutet av sommaren:

* Jag har varit kär. [kär för mig är första stadiet av kärlek]

* Jag har bestämt mig för att springa Göteborgsvarvet som är två mil. Bara att gå ut att springa asså! ;)

* Jag har fått en ny klass med folk som jag trivs med. Så nöjd med klassen.

* Min pappa har jobbat flitigt med Falkenbergsrevyn som i år ska heta "Glödhett".

* Jag har gått i skolan i två månader och jag trivs med att åka tåg för att Halmstad är värt de.

* Fått ett nytt kompisgäng!

* Tagit ännu mer ansvar hemma tack vare att syster lämnade mig med upptagna föräldrar, huhu!

* Min mamma jobbar fortfarande som komunalråd för falkenberg. Hon fick mest kryss av alla politiker i Falkenberg och centerpartiet fick tillräckligt många röster för att ha kvar mamma på sin plats. Känns skönt att valet är över nu och att min mamma är glad.

* Fått vänner som jag vet kommer betyda en massa för mig de närmaste åren.

* Blivit en person som jag vill vara.

Love, s.



Kommentarer
Postat av: madi

Du är så fin Stiniiz. En riktigt underbar vän!

2010-10-19 @ 14:26:50
URL: http://madimade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0