Älskar tv serier

Åhh älskar kärlek-drama-komedi serier! Jag har sett det mesta av alla drama "ungdom" serier från usa, alla säsonger av sex and the city, one tree hill, desperate housewifes, Grey´s anatomy osv. Man blir sååå fast! Såg klart första säsongen av gossip girl idag, deras rika värld är faktiskt riktigt spännande ;) I slutet av varje avsnitt händer det alltid nått nytt spännande så att man bara e tvungen att fortsätta...! har dock inte fattat hur man fixar engelsk text till serien, så nu ser jag den bara med engelskt tal. Det funkar men ibland pratar de lite otydligt så att det är svårt att höra ;s men elin skulle hjälpa mig fixa texten så de blir nog bra (y

nu ska jag byta om till löpar kläder för ska ut och springa med friskis och svettis i en timme, det låter jobbigt - det är jobbigt! men gött efteråt ;)

Love, s.




Ikväll eller nått ska jag börja se säsong 2, gossip tjejerna är så snygga! och killarna... har dock börjat tröttna på jenny (längst till höger). hon kan draaaaa, om hon inte blir roligare i säsong två så att säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0