Är du redo?




Kallt. Snö. Halt. Blek. Brunhårig.

Orden ovanför beskriver hur min vinter såg ut och jag kan säga att jag inte är så taggad för en ny kall vinter! Inte ens för en kall höst... Visst kan det vara mysigt men måste köpa både skor och vinter jacka, men när jag väl gjort det så kommer jag nog känna mig mer redo ;) Ska shoppa i helgen med jasmine och då ska jag kolla på skor! För jag kanske kan ha min förra vinter jacka.. hmm?

Min helg har varit kanon, i fredags var Elin, Jasmine, Malin, Masse, Perry, Carl och Robin hos för att chilla och kolla film. De slutade med att Carl och Robin sov över :) Vid halv ett nästa dag åkte jag till Halmstad för att träffa Madde. På kvällen festade jag för fullt med en massa vänner. Igår då det var söndag sov jag bort hela förmiddan sen träffa jag Jasmine, tränade och träffade simon. Min helg har varit helt fullproppad men riktigt lyckad.

Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0