BORÅSSSSS



På bilden är jag och jullan, min vilda party vän från malta! De är hon jag ska sova hos ikväll. Antingen ska vi leva upp till gamla party minnen eller så ska vi bara prata ut om våra liv. Vilket som blir bra, imorgon ska jag shoppa med henne och Ellen (delade rum med båda dessa vänner i malta men ellen åkte hem efter 2 veckor medens jag och jullan stannade i tre). Sååå taggad för boorås!

Har mat rast och kom nyss in till de varma och till datan efter att varit ute och pratat med madde. Nu ska jag köpa tuggummi med Emma päääämma så de är bara att gå ut i det kalla igen. Sa nyss hejdå till lejla för hon ska byta på måndag. suuukkk.
Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0