Brun - i håret


Mars 2010

Agusti 2010


För ett årsen var jag riktigt brunhårig, lite ljusare än på bilden men riktigt brunhårig var jag. Färgade mitt hår brunt dagen innan jag började nian. Bilden är tagen i Mars, jag tycker att färgen är fin. Men den passade inte mig så bra, jag passar bättre i min hårfärg nu, eller?  Jag har funderat på att slinga mitt hår med ännu mer ljusa slingor. Men gud vad annorlunda att vara blond..? kanske ska sattsa på de till våren ist, hm.. Några förslag? De är ju trots allt roligt med förändringar!

Slutar elva idag! wyeeee. Men måste dock plugga lite men plugget är rätt kul sååå :) Känner för en myskväll idag och de kommer det att bli med trevligt sällskap. Imorgon äre ju fest som gäller! fy fan vad jag ska festa dåå.
Love, s.

Kommentarer
Postat av: madi

Jag tror du hade varit fin i blondt hår stiniiz!

2010-09-10 @ 10:38:21
URL: http://madimade.blogg.se/
Postat av: Emil Olsson

jag röstar på mars 2010! sexy biatch!!

2010-09-10 @ 18:12:20
URL: http://studiedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0