Dagens utseende



Har precis fixat klart mig, ska snart iväg på teori lektion i tre timmar för att sedan få köra bil! Jag har valt att göra min lektion på nya trafik skolan. Tycker den körskolan verkar kanon efter allt bra jag hört Johanna säga om den :) innan var jag ute och sprang 4 km, blev en kortare runda idag men de kändes bra för mina lår är fortfarande helt slut efter i söndags då jag sprang 11 km. Men imorgon får min kropp äntligen helt vila ut för då blir det ingen träning! :) Efter min teori lektion så ska jag hem till *****, vem kan de va? hmm... De vet man aldrig ;)

Love, s.


Kommentarer
Postat av: madi

Stinafina är söt !

2010-09-21 @ 17:10:46
URL: http://madimade.blogg.se/
Postat av: majsan

Min Snygga Halva! :D

så jävla duktig som springer fortsätt med de :D

Hoppas allt e bra! :)

2010-09-21 @ 18:08:43
Postat av: Johanna

Kändes lektionen givande då? vem var det som höll i den? niiice att du ska köra. då får jag snart åka med dig ;D

2010-09-21 @ 20:54:49
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0