De är inte varje dag det är reportage om en i tidningen...





I lördags var det reportage om mig och mamma i HN som delas ut i Falkenberg och Varberg. HN skulle göra en speciell grej om mor och dotter relation och då fick vi frågan om de fick komma och göra ett reportage om våran relation. Våran relation handlade då om "hur det är att ha en mamma i rampljuset". I tidningen och på radion brukar mamma var med ca en gång i veckan pga av att hon är komunalråd och då tyckte HN att det var spännande att skriva om hur det kändes för mig att många i Falkenberg vet vem min mamma är och hur det är för mamma att vara mamma medens hon har en massa jobb som uppmärksammas ofta.

Vill ni läsa artikeln så leta i extra bilagan H som de ger ut på lördagar. Det är många som har sagt att de gillar reportaget och jag blev själv nöjd med det - vi gjorde det bara som en kul grej men på ett sett känns det bra att fått säga att min mamma inte bara tjärnar pengar utan jobbar riktigt mycket också.

Love, s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag läste! tyckte det var kul att läsa eftersom jag känt er hela livet typ. =D

2010-09-29 @ 13:54:05
URL: http://johannaablom.blogg.se/
Postat av: Emil Olsson

Var det ni två som sålde grejer från gekås på internet också eller? ;)

2010-09-29 @ 15:01:32
URL: http://studiedag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0