Desperate Housewifes!



Åhh vad jag saknar Desperate housewifes! När ska det egentligen börja på kanal fem? Gick in på kanal fems hemsida men där stod inget :o Desperate äger ju verkligen! :) Och nu har jag bara två avsnitt kvar av Grey's anatomy säsong fem så då måste jag ju ha nått annat att se på ;) En glad nyhet är iaf att desperate housewifes ska spelas in både säsong 8 & 9!! Nu någon gång ska säsong 7 börja.

Up date: De var en som sa att programet börjar söndagen den 26 september även på femman (inte bara på abc som de står i filmen ovan) så är ni som är lika desperate housewifes tokiga som mig håll utsik runt de datumet för tiden! :)

PUSS, love s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Niice, då får jag hålla koll så jag inte missar! =D

2010-09-08 @ 21:54:50
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0