Elin Johansson och flygande jacob!





Gissa vad Stina Wernersson har gjort idag? - jo, jag har dissat donken idag för att göra flygande jakob!! Om ni inte visste det så är det så att jag och min syster lagade mat en gång i veckan hela förra våren och det gör jag fortfarande. Men i våras blev det oftast lättare måltider så som pasta med något tillbehör (inte alltid, de hände att jag lagade mer avancerade grejer) men nu har jag lovat mig själv att göra krångligare måltider, visserligen är inte flygande jacob krångligt men mkt mer stressfullt än bara makaroner och bakon ;) Det är kul och bra att lära sig laga mat men visst tar det tid! och de är det som suger med de... annars kan det vara rätt kul :)

Ikväll lagade jag mat som sagt och sen kom Elin (på bilden ovan). Vi chillade och gick ut och gick, härligt med en massa tjejsnack och det blir det verkligen varje gång man är med henne! Vi pratar fort, eller fort? Vi pratar effektivt! haha.

Love, s.

Kommentarer
Postat av: Biff

Justdet Stina! Effektivt kallas det, inte fort!! :D haha <3

2010-09-10 @ 12:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0