EmmMmma!



Försökte vända denna bilden 3 gånger men den vill aldrig ändras när jag väl laddade upp den så nu får ni ser emma på fel håll, hehe.

Gick 1,2 mil idag! Det går typ 25 st i min klass men det var bara typ 6 som gick hela vägen ;) vissa tappa bort sig från början (min lärare gick rätt så fort), vissa var lata och vissa låååångsamma. Men jag, jossan och Emma kämpade på, mvg nästa för fan! ;) Efter power walken så åt jag och Emma varsin välförtjänt paj på donken! Den är ju såååå god, jordgubbsvanilj är bäääst. Har dock inte smakat äpple smaken, får bli nästa gång ;) emmas vän Sara kom efter en stund och efter ett tag så drog vi och träffa Max, Malin och Lizett. Sen kom Elin och vi hade följe till tåget där vi mötte upp Robin. Kom hem vid sex, en riktigt chill dag måste jag säga.

Love, s.

Kommentarer
Postat av: Emma <3

Stiinafiina ;D mkt gooda välförtjänta pajer asså! :D vi får pröva äpple nån dag snart! (;

Puss <3

2010-09-02 @ 23:32:24
URL: http://emmaedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0