For a while ago...


'

Jasmine och jag gick i samma klass i fyra år och under dessa åren har vi varit nära vänner hela tiden. Hon är tjejen som gör mig trygg, vännen som gör mig glad och bästa vännen att lita på. Nu går vi inte i samma klass längre, det är lätt att man glider i från varanndra men de vännerna som man bryr sig om har man kvar - för dem kämpar man för.

Jag blir så himla glad när jag kollar på dessa gamla bilder, jag ser så himla glad ut. Tiden förut känns så himla enkel nu, men så kommer det alltid att vara. Jag trivs perfekt så som jag har det nu, trivdes så som jag hade det förut. De är riktigt bra att ha fina minnnen att kolla tillbaka på men ändå känna att man har det bra nu, så att man inte börjar sakna det förflutna.

Nu är jasmine på väg hit, jag slutar elva och hon fyra. lite orättvist kan man tycka ;)

Love, s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv. ahaa, vet vem du menar men minns inte vad han heter ;). jag körde för Stefan, han var bra tycker jag =)

2010-09-23 @ 11:48:31
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0