Fredag = klippning och taco!




haha, madde hoppade på mig... vilken fight de blev asså ;) Vi gick till nissan på lunchen, väldigt mysigt.


Sitter på engelska med Madde och de andra. Vi översätter en svår text, eller hmm vi ska göra de ;) Uppdaterade inget igår för internet krånglade och jag hade fullt upp. Färgade håret på Sanna efter skolan och sen lagade jag mat till familjen, jättegoda taco baugetter blev det! Sen träffade jag Karolina, de var väldigt längesen som vi sågs så de var trevligt :) vi gick till tullbro och träffa robin och lite mer folk :)

Denna skoldagen har varit riktigt bra, mina flickor gör mig så glad! :) Känner mig dock rätt trött nu så efter att jag klippt mig så ska jag sova lite. Måste ju vara pigg när Jasmine, Elin och Malin kommer hem till mig för att laga taco! Sen ska vi kolla film eller dra ut och träffa folk, vi får se lite :) blir en skön chill kväll iaf. Men som sagt vid halv fyra ska jag klippa mig och jag är väldigt inne på att klippa upp håret så att det blir ännu lockigare... fast nackdelen är ju att mitt hår inte håller sig platt när jag väl vill de om jag klipper upp det ännu mera... jaja, man kan inte få allt!

Love, s.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Minns du när vi var ute och gick och snacka mat? Då du sa att du, eller din mamma eller pappa, gjorde nått med jordnötter på. vad va det för nått? Minns bara delen med jordnötterna men inte vad de hade för mening och vad man skulle ha dem till =O

2010-09-24 @ 19:21:26
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0