Helgen

Min helg har varit lyckad, hänt mycket roliga grejer. Vill ni höra eller? ;) I fredags så fikade jag med Emma, Malin, Johanna och sara på Roberts coffee. Åt en jättegod blåbärs paj, har verkligen börjat gilla pajer ;) Iaf ett tips om ni ska fika där. Sen hängde jag med Emma hem till Getinge där vi lagade strips och köttbullar med hennes syster, fixade oss och snackade :) Vid åtta var vi tillbaka i stan och då tog jag tåget hem för att sedan cykla och träffa malin och elin. Vi drog till stan och träffa en massa folk, vi var bl a på festen i stan men det var rätt drygt där så vi umgicks med folk på stan ist. Kvällen slutade med film hos Robin med Calle, Carl, William, Choffe, Masse, Theo, Elin, Malin och jag dåå. Trevlig kväll absolut!

Somnade vid fyra på lördagen så kan jag inte direkt påstå att jag var pigg men elin pratade hål i huvudet på mig så det var bara att gå upp ;) haha. Nejdåå, de är bara trevligt när elin pratar! det blev en god frukost och sen hem för att duscha. Lite senare kom Robin och vi chillade tsm till kvällen då jag drog till Getinge vid åtta. Där fixade jag mig med Emma och Malin. När vi en timme senare kom till stan träffade vi maja. Vi var i stan ett tag och chillade, pratade med folk osv. Sen bärde det av med bussen till Alice där det var fest. Somna kl fem i min egna säng efter denna roliga kväll :)

Idag har jag sovit och träffat johanna, vi var ute och gick i det sköna vädret :) Nu äre tacos som gäller, mums! Ska ut med Simon sibelius sen, ha nu en fortsatt chill söndag! Puss

Love, s.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0