1 september

 Lite saker ni nog inte visste:

  • Jag är längst av alla tjejer i min klass. De trodde jag verkligen inte skulle hända! Men jag gillar de, alla kollar upp mot mig liksom ;)
  • Jag har lätt att bli kär. Men har också lätt att bli ointresserad igen.
  • Jag gillar att skriva. Hade gärna velat skriva en ungdomsbok med mitt liv som bakgrund, men de tar ju  lång tid. Men ändå så grymt kul de hade varit när den blev klar!
  • Jag trivs väldrigt bra i min klass! Klassen är faktiskt grym.
  • Jag har bara känt Elin (hon som går på gymnasiumet i halmstad) i en och en halv månad. Lärde känna henne på sommarjobbet på vallarna, vi har verkligen klickat under den korta tiden vi har varit vänner och hon är en riktigt härlig vän.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0