Kvart över elva!



Bilder jag tog för 2 veckor sen, har på mig min teater mask som jag fick av erin :)

Hallå eller.
Sitter med jossan på entreprenör lektion, vi gör ett projekt arbete "starta eget café". Det är rätt kul, vi skrev nyss våran affärs idé med andra ord några meningar om hur bra vårat café ska bli! ;) SLutar kvart över elva idag så det är redigt götT! Vill gå och äta blåbärspajen på donken sen om jag får med mig någon dit, så himla nyfiken på vad den smakar (y

Igår så var jag ledig från skolan, hade värsta planerade dagen men folk blev sjuka osv så dagen blev inte som planerad men väldigt bra iaf :) Jag stack ut och sprang i det sköna vädret. Robin kom hit efter att han slutat och drog sen vid åtta då jag cyklade till Jasmine i Vinberg för lite tjejsnack mys! :) I måndags tränade jag ett as härligt pass på friskis med elin, passet halv sju äger! Sen lite senare kom perry och choffe till mig. Idag blire träning och lite så.

Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0