Life





Sitter i skolan, känner mig halv pigg. Absolut inte lika trött som igår (y) Nu har jag matte och framför ligger en matte diagnos som jag ska snart göra klart när rasten är slut. Idag ska jag först gå en mil på idrotten och sen gå på stan med Emma (en tjej från klassen). Glömde dock plånboken, eller hittade den inte *suuuck* Har blivit så slarvig senaste tiden, det ända jag gör är att umgås med vänner och sova. Det syns på mitt rum, inte konstigt att jag inte hittade min plånbok. Och vet ni vad jag hittade när jag böjde mig under sängen idag? en brödpåse! Den har legat där sen i lördags för då gick jonis och några och åt bröd utan pålägg, haha. Sååå ja, jag behöver städa!

Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0