På donken idag...




Så söta bilder, eller hur? Denna dagen var rolig, inte så konstigt för mina "nya" vänner i klassen är verkligen hur sköna som helst! Har inte haft en tråkig dag än, för vännerna gör den alltid rolig.

Åt frukosten på donken idag... busig va? ;) Emma hade aldrig provat toasten där så var ju tvungen att visa henne! hehe, har lärt henne äta det viktigaste på donken nu. På matrasten gick vi hem till madde och åt, de var gött och mysigt. Jag har så många interna skämt med dessa tjejerna asså, de är hur kul som helst men skulle jag berätta vad vi sa idag som var så kul så skulle ni aldrig fatta, hehe men oftast kommer det fram riktigt roliga citat under dagen vilket är bra för det bjuder ju alltid på lite extra skratt.

Om 10 min kommer elin polski och då ska vi åka moppe i piss vädret till friskis för att träna det bästa passet som finns (y) Efter träningen kommer elin (den andra, johansson asså) och chillar hos mig. Hon ska stanna hos mig sent för imorgon har ingen av oss skola! (y)

Love, s.


Kommentarer
Postat av: malin

sv; haha tack gumman , ja det ksnake vi gör om jag kommer på reunion party :)

kramiisar <3

2010-09-21 @ 12:06:35
URL: http://mviktoria.devote.se
Postat av: madi

Det var en mycket bra dag, emd väldigt myckat skratt hihi! <3

2010-09-21 @ 15:59:13
URL: http://madimade.blogg.se/
Postat av: Emma

haha grym dag! haha i bussen; detta är madeleine Karlsson hon gillar att knulla!!!! xD haha <33

2010-09-21 @ 18:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0