Så dåligt är det faktiskt inte...

Nu kommer ett mer glatt inlägg. Kollar inspelning av idol med mamma och te. Skolan var kul, var dock lite trött. Men med tjerna i klassen blir det alltid braaa. Efter matten som vi fick sluta tidigare ifrån gick jag och emma till donken för att ta ett smaskigt mellan mål ;> det gick tydligen ingen buss klockan två som vi trodde hmm emma trodde! Hon bor i getinge så det är hälften av vägen till falkenberg, därför tog jag bussen till Falkenberg för första gången. På bussen flummade jag och emma, haha blir glad när jag tänker på det.  När jag kom till stan gick jag till gymnasiumet och träffa lite människor, sen gick jag och jasmine och köpte ett kilo godis! rätta takter - inte sant? ;)

Nu ska jag gå och packa och fixa rummet så att det blir nytta av denna dagen iaf! Maria ringde mig innan och gjorde mig på bättre humör, tack halva! Jag måste lära mig att vara själv, lära mig vara ensam helt enkelt. För är jag det och lite rastlös blir jag depp och det är skit så jag ska bli starkare när jag är ensam. De borde ju vara skönt att slappa själv ibland? Joodå, bättre ska jag bli!

Love, s.


Snygga bilder som togs inne på synsam idag! :) Emma och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0