Saknar Julia Fonsell!

Fick en kommentar innan idag av världens mest härligaste växjö tjej, först en massa text som slutade med "har de blivit mycket paj? har du smakat den nya?`:D SAKNAR DIG MED ! puss" Åhhh vad jag gillar människor som frågar om små men dock viktiga saker! SAKNAR DIG SOM FAEN JULIA!

Bjuder på bilder från när hon var här i slutet av sommaren, då andra dagen spenderades med Maria och Steffi på liseberg. Två toppen dagar med denna tjejen asså varav en dag då jag var med henne själv - snart igen hoppas jag! Hon bor ju trots allt bara 2 timar här i från... ;) Robin drog nyss, han var här och chillade lite. Efter att vi käkat så råkade vi somna lite.. hehehe. Nu ska jag borsta tänderna och se om maria är uppe så att jag kan ringa henne, måste ju se vad det är för roliga saker som hänt uppe i Kungsbacka under helgen :)

Hörs imorgon då vecka 37 börjar, den ska bli as kul eller hur?! taggga...
Love, s.


Besök hennes blogg här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0