teater med pappsen + shopping





Goddagens!
Vet ni? i natt sov jag elva timmar, helt sjukt gött :) Jag sitter och övar på min redovisning som vi ska ha imorgon angående vårat café. Lite nervös hur det kommer asså ;) ähh de kommer bli bra! Om en stund ska jag cykla till stan för att äta med pappa på burger inn och sen åka med honom på teater i Kungsbacka. Kommer bli en mysig kväll med pappsen :)

Igår på lunch rasten så köpte jag armbanden som är ovan på HM och mobilskyddet till min iphone. Det är ett skydd att rekomendera till skärmen för den skyddar inte bara utan är också en spegel! Har haft ett innan men nu köpte jag ett nytt för förra blev sletet. De kostar 129 kr på telia.

Love, s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0