Toppen Lördag!


Elin (polski) Johansson på bilden. Tog dessa härliga bilder igår när jag chillade med Elvis, Elin och Thor lite senare på kvällen :)


Fan vad bra denna dagen ska bli!
Min toppendag började perfekt med att träffa Elin vid våldtäktstigen halv elva för att sedan cykla till Friskis och Svettis och gå på vårat favvo pass kl elva :) Efter ett svettigt pass gjorde vi våra speciella övningar på gymmet. Jag och Elin är verkligen de perfekta träningsteamet - inga lat maskar här inte!

Nu sitter jag och chillar i sängen med skön musik och godis :) taggar inför kvällen! vid sex kommer Malin och Elin hit sen kommer resten av folket vid sju för då är det förfest hos mig som gäller innan det bär av till vessige för att fira Madde, Hanna och Nattis födelsedag :)

Love, s.

Kommentarer
Postat av: j u l i a

HELLO stina! Allt är toppen här, livet rullar på liksom ;)! Men ja usch de är förjävligt med pluggandet! det var ju annat på högstadiet då vi inte hade några läxor! sjukt är det iaf! Känner mig sjukt utmattad och stressad varje fredagskväll när man ska ha kul då vill man bara gå och lägga sig. Tråkigt är det men brukar få bita ihop och köra rejset ändå och försöka ha kul även fast ja bara vill sova! :) Men aja, har du de bra annars `? :D <3

2010-09-11 @ 15:13:02
URL: http://justjuliet.blogg.se/
Postat av: j u l i a

Alltså man kan köpa kameran både utan och med kit objetiv men det frågar du bara om när du köper det och det finns med på hemsidan och står det med om du vill köpa på nätet. Vr = vibrence reducation eller hur de stavas, och om du skulle skaka lite på handen när du fotar reducerar det de suddiga som skulle bli annars, det är inte så stor skillnad men endel bilder blir faktiskt bättre! ;)

Åhåh, vad mysigt det låter med denna killen då ;)

har de blivit mycket paj? har du smakat den nya?`:D SAKNAR DIG MED ! puss

2010-09-12 @ 15:36:34
URL: http://justjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0