Sooool

Hej alla pigga, sura och glada!
Idag slutade jag skolan kvart över tio (skulle sluta kvart över elva) och då var en halv timmes rast inräknat i den tiden. Snacka om att vi har det soft på jb just nu. Läxa, vad är de? men seriöst absolut inget sånt än ;) De är jävligt gött men känns typ konstigt också. John Bauer gör iaf så att det är kul att gå till skolan ;> Har inte blivit så mkt bloggat på senaste, fullt upp helt enkelt. Sen så är jag inte typen som bloggar utan bilder vilket ni kanske märkt? har inte ett enda inlägg utan bild ;) men vem vet, kanske kommer. Måndagen tillbringades med träning och sen mys med en kompis. Tisdagen vare träning som gällde också, efter den så träffade jag Elin Johansson. Vi snackade en massa, som vanligt. Blev att jag kom därifrån vid tio :) Idag så har jag sovit, sen träffade jag Johanna. Vi var ute i det fina vädret vilket ni kan se på bilderna. Ikväll har jag lagat pannkakor till familjen och nu ska jag iväg till en kompis.

Love, s







Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag "lånar" någon bild av dig =D

Fin dag, får göras om! =)

2010-09-01 @ 21:58:16
URL: http://johannaablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0